پرستوی مهاجر

حاج خلیل صادقی
پرستوی مهاجر

اگر قبرستان جایی است که مردگان را در آن به خاک سپرده‌اند، پس ما قبرستان‌نشینان عادات و روزمرگی‌ها را کی راهی به معنای زندگی هست؟
اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر.
پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...

***
ای شهید، ای آن که بر کرانه‌ی ازلی و ابدی وجود بر نشسته‌ای، دستی بر آر و ما قبرستان‌نشینانِ عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش.

طبقه بندی موضوعی
Instagram
آخرین مطالب
پیوندها

قفس

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ب.ظ

بسم الله

میگن گاهی بهانه خودش جور میشود ؛ راست میگن !!

امروز یه گنجشک زبون بسته نمیدونم از کجا گیر افتاده بود توی گلخانه ی منزل. خودش رو برا نجات هی به در و دیوار می کوبید.

دلم براش سوخت و رفتم پشت بام و راه برایش وا کردم و سریع پرید و رفت.


پیش خودم گفتم کاش یه دستی هم یه در برا من وامیکرد و من رو هم از این قفس دنیا و مادیات و زرق و برق نجات میداد.

منم دارم خودم رو به این در و اون در میزنم بلکه ...


والسلام.

  • ۹۴/۰۵/۱۱
  • شیخ خلیل

نظرات (۵)

  • باران بانو
  • سلام!ببخشید نظرتون پاک شد ادرس نداشتم!
    همین وبتونو لینک کردم..اون یکی هم لینک کنم؟فعاله؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    شماهم لینک شدید
  • باران بانو
  • ممنون.راستی شما مداحین؟چه شهری؟
    پاسخ:
    بله اگر خدا قبول کند

  • باران بانو
  • موفق باشین.اگر برای مراسم یادواره شهدا دعوتتون کنیم ساوه میتونین بیاین؟
    پاسخ:
    اگر توفیق باشد انشالله
  • باران بانو
  • این آدرس وبلاگ دیگه منه:http://jahademad.blogfa.com
    سربزنین نظرتونو بگین..
  • 🍁عارفه الزهرا🍁
  • خسته ام ازجانی که گرفتار تن است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی