پرستوی مهاجر

حاج خلیل صادقی
پرستوی مهاجر

اگر قبرستان جایی است که مردگان را در آن به خاک سپرده‌اند، پس ما قبرستان‌نشینان عادات و روزمرگی‌ها را کی راهی به معنای زندگی هست؟
اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر.
پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...

***
ای شهید، ای آن که بر کرانه‌ی ازلی و ابدی وجود بر نشسته‌ای، دستی بر آر و ما قبرستان‌نشینانِ عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش.

طبقه بندی موضوعی
Instagram
آخرین مطالب
پیوندها

بیاد شهید مدافع حرم حاج محسن الهی

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۱۶ ب.ظ

بسم الله

خیلی احساس شرمندگی و غربت میکنم وقتی می بینم حتی عشق ورزی ما به شهدا هم متفاوت شده است و انگار در چشم ما فرق دارند شهدای به اصطلاح شاخص یا غیر شاخص . در صورتی که به اعتقاد من همه ی شهدا شاخص اند .

همگی برای یک هدف و آرمان جانشان را فدا کرده اند. فرقی ندارد اهل پایتخت باشند یا فلان روستای دور افتاده ی فلان منطقه ی کشور


به قدر وسع خودم برآن شدم که حداقل در جلساتی که این ایام می روم شهید مدافع حرم شهرمون رو هم شریک کنم .

هر چند میدانم از این قبیل کارهای من و امثال من خیلی کم است .


بیاد مدافع حرم ، شهید حاج محسن الهی


                     


شور تقدیمی که بیاد این شهید توفیق شد چند شب پیش بخوانم رو دانلود کنید .


جهت دانلود کامل جلسه اینجا کلیک کنید .


التماس دعا


  • ۹۵/۰۳/۲۶
  • شیخ خلیل

نظرات (۵)

  • کنیز حضرت زهرا (س)
  • شهید بزرگوار شهادتت مبارک... سفارش ما را هم به حضرت مادر بکنید.
    روحشون شاد
  • علیرضا حیدری
  • روحش شاد وشهادتش مبارک خدا اورا باامام حسین محشوربفرماید
  • از طرف پسر عموی کوچکت
  • سلام ما رابه مادر صبوری عالم حضرت زینب برسان
  • پسرجهنمی...
  • حاج محسن الهی،واقعا که شهادت در خور و لایقت بود ، چون نه تنها شنیدم بلکه دیده بودم چقدر ماه بودی،زمین لیاقت داشتن تورا نداشت و جای تو در آسمان ها پیش مردان آسمانی بود،و بهش رسیدی،این قطره اشک هم از من بپذیر و دست شفاعت رو سرمنم بکش قربونت برم.... از طرف گنهکار ی دلشکسته
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی