پرستوی مهاجر

حاج خلیل صادقی
پرستوی مهاجر

اگر قبرستان جایی است که مردگان را در آن به خاک سپرده‌اند، پس ما قبرستان‌نشینان عادات و روزمرگی‌ها را کی راهی به معنای زندگی هست؟
اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر.
پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...

***
ای شهید، ای آن که بر کرانه‌ی ازلی و ابدی وجود بر نشسته‌ای، دستی بر آر و ما قبرستان‌نشینانِ عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش.

طبقه بندی موضوعی
Instagram
آخرین مطالب
پیوندها

شب یلدا

شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹ ق.ظ

سلام

این هم از شبِ یلدای امسال که اومد و رفت!

خُب دیگه چه خبر؟؟


  • ۹۷/۱۰/۰۱
  • شیخ خلیل

نظرات (۲)

  • محمد حسین
  • سلام 
    محمد حسین هستم مدیر وبلاگ نت وب 
    Www.netweb.blog.ir 
     این پیام واسه این واسه شما میفرستم که از شما میخوام که با هم کار کنیم 
    من یک اپلیکیشن ساختم که داخل وبلاگم منتشر شده و از شما میخوام که اون اپلیکیشن منتشر کنید در عوض من هم با تبلیغات اجباری که درون اپلیکیشن خودم قرار دادیم کاربران وادار میکنیم که به وبسایت شما بیان و از پست های شما بازدید کنند یعنی این که ما اسم وبسایت شما در قسمت در باره ما در درون اپلیکیشن قرار میدیم و با ارسال نوتفیکشن و اعلان کاربر ترغیب یا در صورت لزوم اجبار میکنیم که از پست های شما دیدن کنند .
    با این کار هم وبسایت شما بازدیدش از اینی که هست فراتر خواهد رفت و هم تعداد کاربران اپلیکیشن ما زیاد تر میشه که به نفع هر دوی ما هستش .
    اپلیکیشنی که من ساختم یه نوع اپ کاربردی هستش که به کاربر اماکن میده بدون هیچ هزینه ای و بدون هیچ دانش برنامه نویسی بتونه با گوشی موبایل خودش بازی های اندروید یا اپلیکیشن های کاربردی اندرویدی یا حتی شبکه اجتماعی مثل تلگرام یا اپلیکیشن وبسایت یا وبلاگ خودشو بسازه و مدیریت کنه و یک بخشی به عنوان گفتگو درون اپ قرار دادم که کاربر بتونه با سایر کاربران هم چت کنه و اپلیکیشن های ساخته شده خودشو به اشتراک بزاره.

    که الان تقریبا ۳ روزی میشه که این اپلیکیشن ساختم و منتشر کردم و تعداد فعلی کاربران این اپ موبایلی الان تقریبا  ۵۰۰ نفری میشه و فعلا در صف تایید مایکت قرار داره که بعد تایید در مارکت های ایرانی مثل مایکت هم منتشر خواهد شد . 
    پس اگه مایل هستید با هم کار کنیم ، چون این روش کار زود تر به نتیجه میرسیم به من هر چه سریع تر خبر بدید .
    وبلاگ من : 
    Www.netweb.blog.ir 
    کانال تلگرام من : 
    @q70550057
    ایدی تلگرام بنده : 
    @creat_app
    ایمیل بنده : 
    Mohammadhossain6547@gmail.com 

     پس من منتظر پاسخ شما هستم که اگه مایل هستید زود تر به من خبر بدید چون هر لحظه ای که بگذره باعث میشه سایر استارتاپ ها از ما جلو تر برن و این که اگه با هم کار کنیم میتونیم در آینده نزدیک واقعا به دستاورد های بزرگی هم برسیم .
    پس اگه مایل هستید هر چه سریع تر به من خبر بدید چون شما یکی از انتخاب های ما هستید که ما مایل به همکاری با شما هستیم و این که اگه شما در کنار ما باشید میتوانیم به جایگاه ها و رده های بالاتر ی در این دنیای پر از رقابت با غول های فناوری،   دست پیدا کنیم .

    این کامنت قبلی الان مثلا کامنت منه! خدا از تون نگذره

    لطفا از ایمیل بنده جهت نوشتن کامنت در وبلاگ ها استفاده نکنید! مدیر این وبلاگ اگه به خودش یه زحمت بده این کامنت قبلی پا کنه ممنون میشم. حداقل ادرس ایمیل منو از توی کامنت بالایی نوشته شده پاک کنید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی