پرستوی مهاجر

حاج خلیل صادقی
پرستوی مهاجر

اگر قبرستان جایی است که مردگان را در آن به خاک سپرده‌اند، پس ما قبرستان‌نشینان عادات و روزمرگی‌ها را کی راهی به معنای زندگی هست؟
اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر.
پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...

***
ای شهید، ای آن که بر کرانه‌ی ازلی و ابدی وجود بر نشسته‌ای، دستی بر آر و ما قبرستان‌نشینانِ عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش.

طبقه بندی موضوعی
Instagram
آخرین مطالب
پیوندها

یا صاحب الزمان...

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۲۸ ب.ظ

یک روز با یکی از دوستان مشغول صحبت بودیم.وقت نماز شد.به رفیقم گفتم که برویم یک مسجدی که خیلی مامومی ندارد.
مردد بودیم که کدام مسجد برویم، به ذهنم خطور کرد فلان جا مناسب است.
اذان تمام شده بود و به خیال خودم الان باید به رکعت اول امام اقتدا کنیم.اما دلِ غافل که مسجد امام جماعت ندارد و همین که من وارد مسجد شدم گُل از گُل چند نفر ماموم شکفت و مرا به محراب بردند.
پیش خودم گفتم چه فکر میکردیم و چه شد؟!
رفته بودیم ماموم نماز جماعت بشویم خودمان شدیم امام جماعت!
انگار حضرت به دلمون انداخت که برویم اونجا.گویا حضرت به همین اندازه هم راضی نشده بودند که چند نفر پیرمرد و پیرزن که به مسجد آمده اند ناامید برگردند و نمازشان را فرادا بخوانند.
آنجا به خوبی معنای این جمله ی نورانی حضرت صاحب الزمان روحی فداه رو درک کردم:
"انا غیر مُهملین لمراعاتکم و لا ناسین لذکرکم ..."



پ ن : یا صاحب الزمان،میدانم که میدانی و میبینی و میتوانی...
دست لطف و رحمتت را از سر ما ایتام بر نداری آقا جان
دستِ منِ زمین گیر رو هم بگیر و بلند کن
زمین خورده را کسی دیگر زمین نمی زند

  • ۹۶/۰۱/۰۵
  • شیخ خلیل

نظرات (۲)

دیرگاهی است که اُفتاده ام از خویش به دور

شاید این عید،

به دیدارِ خودم هم بروم ...

قیصر امین پور

سلام علیکم
سال نو شما بزرگوار مبارک
ان شاالله سال پر برکت، سرشار از کامیابی و موفقیت در توسعه فردی معنوی و مادی داشته باشید.

لطفا بنده را از دعای خیرتان محروم نفرمایید
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
  • کنیز حضرت زهرا (س)
  • عالی بود.‌
    کاش همیشه یادمون باشه که هر لحظه به ما نظر دارند
    التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی