پرستوی مهاجر

حاج خلیل صادقی
پرستوی مهاجر

اگر قبرستان جایی است که مردگان را در آن به خاک سپرده‌اند، پس ما قبرستان‌نشینان عادات و روزمرگی‌ها را کی راهی به معنای زندگی هست؟
اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر.
پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...

***
ای شهید، ای آن که بر کرانه‌ی ازلی و ابدی وجود بر نشسته‌ای، دستی بر آر و ما قبرستان‌نشینانِ عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش.

طبقه بندی موضوعی
Instagram
آخرین مطالب
پیوندها

تا آخر عمرم ...

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۴ ب.ظ

بسم الله


رفتاری متفاوت و البته عقلانی از ما بروز میدهد وقتی که مثلا یک اسکناس 500 تومانی را به ما بدهند و یا یک شمش طلا را


هر کسی میداند که جای نگه داری شمش در گاو صندوق است و نهایتا 500 تومنی رو در جیب مبارک میگذاریم


اینکه من و یا عده ای مثل من از زر و زیور دنیا اینگونه حراست میکنیم اما قدر نعمات باطنی و معنوی که داریم رو نمیدانیم، علت چیست؟


یا جهل داریم به با ارزش بودنش

یا خیال میکنیم همیشه داریم اش


خدا مرا از این جهل مرکب هشیار کند تا بفهمم


تا بفهمم که بالاترین نعمات رو دارم و قدرش رو بدانم


چه نعمتی بالاتر از ولایت امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام



برای یکی مثل من چه منتی خدا بر من گذاشته و طلبه شده ام


چه نعمتی با ارزش تر از روضه خوانی


انشالله خدا خودش کمک کند تا من بتوانم تا آخر عمر در این مسیر باشم و قدر دان این نعمت ها


به خدا عرضه داشتم که اگر قرار است روزی به این دستگاه با عظمت سربازی حضرت صاحب الزمان و سید الشهداء خیانت کنم و یا پشت پا بزنم آن روز ، روز مرگ من باشد


یاعلی


  • ۹۵/۰۴/۲۰
  • شیخ خلیل

نظرات (۴)

  • سرباز صفر
  • سلام
    امکانی جدید در سرباز صفر
    با ما همراه باشید
    http://sarbaz0.blog.ir/page/Link-Exchange
    لینک را باز کنید
    التماس دعا
  • علی حقیقی
  • سلام علیکم حاج آقا
    امان از جهل و غفلت ...
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    محتاج به دعا
    سلام علیکم

    به این پست فانوس جزیره سر بزنید و در صورت تمایل شرکت بفرمایید.

    http://azf06.blog.ir/post/872
    پاسخ:
    سلام
    چشم

  • رافضیــة ...
  • موفق و سربلند باشید
    تو روضه هاتون مارو هم دعابفرمایید...
    پاسخ:
    سلام
    محتاج به دعاییم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی