پرستوی مهاجر

حاج خلیل صادقی
پرستوی مهاجر

اگر قبرستان جایی است که مردگان را در آن به خاک سپرده‌اند، پس ما قبرستان‌نشینان عادات و روزمرگی‌ها را کی راهی به معنای زندگی هست؟
اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر.
پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...

***
ای شهید، ای آن که بر کرانه‌ی ازلی و ابدی وجود بر نشسته‌ای، دستی بر آر و ما قبرستان‌نشینانِ عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش.

طبقه بندی موضوعی
Instagram
آخرین مطالب
پیوندها

ساعات آخر ...

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۱ ب.ظ

بسم الله

ساعات پایانی است

فقط میتونم بگم که خدایا امسال هم بهم فرصت دادی ولی من باز سوزوندم خودم رو

خودت یه فکری به حال وخیم من بکن

هرکه نداند تو خوب میدانی که دلخوشم به همین چند قطره اشک و دلشکستگی هایم

امید بسته ام به نفس زدن هایم برای حضرت حسین علیه السلام

میدانم که روی مرا زمین نمیزنی چون حسین برایت عزیز است

میدانم که مرا دوست داری ...

چون پیامبر فرمود : " احب الله من احب حسینا "



ختم قرآن امسال رو زمان می گرفتم و می خوندم .

با کم و زیادی اش نهایتا نیم ساعت بیشتر زمان نمی برد برای خواندن یک جزء

یعنی واقعا من در 11 ماه دیگر سال روزانه 30 دقیقه وقت ندارم ؟!؟!؟!

اگر بگویم نه که دروغگو شده ام و اگر بگویم دارم متهم به کم کاری در نخواندن قرآن و هر دو برای من طلبه خیلی زشت است و مایه ی خجلت



عیدتون مبارک


  • ۹۵/۰۴/۱۵
  • شیخ خلیل

نظرات (۴)

عید شما هم مبارک
سلام
عید شما هم مبارک.
سلام هییت عاشقان عمومی هست ؟ یا فقط آقایونن؟ هفتگیه ؟
پاسخ:
سلام علیکم
فکر کنم خواهرانم داره
دقیق مطلع نیستم

دیگه روضه و هییت هفتگی کجاس؟
پاسخ:
اونجایی که حقیر مطلع ام همینجا فعلا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی