پرستوی مهاجر

حاج خلیل صادقی
پرستوی مهاجر

اگر قبرستان جایی است که مردگان را در آن به خاک سپرده‌اند، پس ما قبرستان‌نشینان عادات و روزمرگی‌ها را کی راهی به معنای زندگی هست؟
اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر.
پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...

***
ای شهید، ای آن که بر کرانه‌ی ازلی و ابدی وجود بر نشسته‌ای، دستی بر آر و ما قبرستان‌نشینانِ عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش.

طبقه بندی موضوعی
Instagram
آخرین مطالب
پیوندها

ماه مبارک است (5)

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۸ ب.ظ

بسم الله


وقتی در منزل باشی و تبلیغ نروی ناخود آگاه مرور خاطرات می کنی ...


یادش بخیر یک روز در منبر و سخنرانی مطلبی را گفتم . فردایش مادرم (که خدا عافیت و سلامتی بهش بده ) گفت دیروز یکی از اهالی مسجد و به اصطلاح پامنبری هات تماس گرفته و گفته فلان موضوع رو اشاره کردی در سخنرانی و پرسیده که خود شیخ هم عمل میکند آن توصیه را ؟!؟!؟!؟


برداشتهای مختلفی میتوان کرد از جمله اینکه :

مزاح کرده اند ایشون .

یا واقعا کمی کنجکاو تشریف داشته اند

یا خدا میخواست به من بفهمونه که چیزهایی رو بگو که خودت اهل عمل کردنش هستی

یا .....


بهر حال برای اینکه خودم هم به حرف خودم عمل کرده باشم بلافاصله خم شدم و دستان مادرم را بوسیدم و ازشون خواستم که دعایم کنند.



اما اون مطلبی که روی منبر گفته بودم و باعث نقل این خاطره شد چه بود ؟؟

گفتم این شب و روزها و مخصوصا شبهای قدر به جای اینکه انواع و اقسام پیامک های حاوی التماس دعا در این شبها برای یکدیگر رد و بدل کنیم مناسب تر این است که به اونهایی که یقین داریم در دعایشان اجابت نهفته است اول التماس دعا بگوییم بعد برای بقیه .

مثل پدر و یا مادر . استاد و معلم هامون . حتی به امام زمانمون و ...


یاعلی


  • ۹۵/۰۳/۲۶
  • شیخ خلیل

نظرات (۲)

  • کنیز حضرت زهرا (س)
  • احسنتم. عالی بود.
    پس التماس دعا.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    دعاگوییم ولی اگر بنا باشد به نوشته فوق عمل کنم باید به اصل کاری ها بگویید دعاتون کنند نه من بیچاره آلوده گناهکار
  • کنیز حضرت زهرا (س)
  • و علیکم السلام. طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق.
    لطف دارید. هر نفسی اثری دارد. ممنون میشیم دعامون کنید. عاقبت بخیر باشید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی