پرستوی مهاجر

حاج خلیل صادقی
پرستوی مهاجر

اگر قبرستان جایی است که مردگان را در آن به خاک سپرده‌اند، پس ما قبرستان‌نشینان عادات و روزمرگی‌ها را کی راهی به معنای زندگی هست؟
اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر.
پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...

***
ای شهید، ای آن که بر کرانه‌ی ازلی و ابدی وجود بر نشسته‌ای، دستی بر آر و ما قبرستان‌نشینانِ عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش.

طبقه بندی موضوعی
Instagram
آخرین مطالب
پیوندها

دختر موسی بن جعفر ....

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵ ب.ظ

بسم الله

دیگر نتوانستم در حجره بمانم.

راهی شدم فقط به نیت گریه و شکایت 

گریه از حال نزاری که داشتم و دارم و شکایت از همه چیز و همه کس

از خودم گرفته تااااااااا .....

چند سال است که به محضرش جسارت نکرده  و لب به شکوا وا نکرده ام اما دیگر سر رفت ...

صبرم رو به اتمام رفت و زبانم باز شد

بهش گفتم که خسته ام .از آدمای شهر خسته ام 

کاش دردی که به دل دارم اثر لگد غریبه ها بود . 

چه کنم که ورد زبانم شده این :که با هم هرچه کرد آن آشنا کرد

خودش خوب میداند هیچگاه دوست نداشتم دامن آلوده کنم ،آمدم بگویم زین پس هم دوست ندارم و دستم را بگیر

کسی که زیر بار حقارت له شده و زمین خورده را مگر کسی میزند؟؟؟

کاش میشد خیلی حرفها را بگویم اینجا ،اشک چشم اگر مهلت بدهد

لابد میخوانند عده ای و به قبای خود میگیرند این حرفها را ! بگیرند، برایم اهمیتی ندارد.امروز شکایت همه را به خانم کردم.


باز الحمدلله با این همه پستی و حقارت حرم دارم که بیایم و دل را آرام کنم

اما ای دل سرکش قول بده دیگر طغیان نکنی . لابد تاچند روز حالت رو به سامان است و باز میخواهی لج کنی؟التماست میکنم آرام باش و بزار آرام بمانم 


از همه بیزارم دیگر ،از خودم بیشتر 

دختر موسی بن جعفر این بار هم با غض بصر و عفو مارا راه داد و گریه هایم نشانه است که توجه کرد به حرفهایم و دستی بر سرم کشید 


روبروی ضریح مطهر بانو . یاعلی 


  • ۹۵/۰۲/۱۸
  • شیخ خلیل

نظرات (۵)

  • کنیز حضرت زهرا (س)
  • سلام.
    ان شا لله نظر لطفی کنند و حاجت روا بشید. صبر  و انتظار روزهای خوب خیلی سخته اما وقتی روزای خوب میان شیرین میشه. بالاخره هیچ صبری بی جواب نمی مونه.
    بی بی کریمه هستند.
    برای ما هم دعا کنید.
  • میثم علی زلفی
  • سلام رزمنده
    نه خسته بسیجی
    نبینم سیم بکسل پاره کرده باشی
    ان شاء الله حاجت روا بشی
    به ما دعا کن
    سلام و رحمة الله

    دارم سخنی با تو وگفتن نتوانم
    وین درد نهان سوز نهفتن نتوانم

    شادم بخیال تو چو مهتاب شبانگاه
    گر دامن وصل توگرفتن نتوانم

    تو گرم سخن گفتن واز جام نگاهت
    من مست چنانم که شنفتن نتوانم

    چون پرتو ماه آیم و چون سایه دیوار
    گامی به سر کوی تو رفتن نتوانم

    دور از تو من سوخته در دامن شبها
    چون شمع سحر یکسره خفتن نتوانم

    ای چشم سخنگو تو بشنو زنگاهم
    دارم سخنی با تو و گفتن نتوانم

    از همه بیزار شدن مخصوصا
    از خود بیزاری میتونه نشونه ی خوبی باشه
    میتونه عامل حرکت باشه
    ان شاءالله حاجت روا شی داداشی

    دعاگو بوده و هستم

    یا علی مدد

    گه از سایهٔ غیر سر می‌رهانم

    گه از خود چو سایه جدا می‌گریزم


    چو بیگانه‌ای مانم از سایهٔ خود

    ولی در دل آشنا می‌گریزم


    دلم دردمند است و هم درد بهتر

    طبیب دلم کز دوا می‌گریزم


    مرا چشم درد است و خورشید خواهم

    که از زحمت توتیا می‌گریزم

  • ... یک بسیجی ...
  • سلام

    شعبان بهانه ای است برای دوستی با خدا ، لحظه هایتان سرشار از این دوستی باد.

    خدایا !

    تو آنچنانی که من دوست دارم...

    پس مرا آنچنان کن که تو دوست داری

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه امین

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی