پرستوی مهاجر

حاج خلیل صادقی
پرستوی مهاجر

اگر قبرستان جایی است که مردگان را در آن به خاک سپرده‌اند، پس ما قبرستان‌نشینان عادات و روزمرگی‌ها را کی راهی به معنای زندگی هست؟
اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر.
پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...

***
ای شهید، ای آن که بر کرانه‌ی ازلی و ابدی وجود بر نشسته‌ای، دستی بر آر و ما قبرستان‌نشینانِ عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش.

طبقه بندی موضوعی
Instagram
آخرین مطالب
پیوندها

پنجره فولاد رضا ....

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ب.ظ

بسم الله

قال الصادق علیه السلام : " من أراد الله به الخیر قذف فی قلبه حب الحسین و حب زیارته"


شنبه 94/5/3

برای گرفتن پاسپورت جدید اقدام کردم.

پیش خودم گفتم ما گذرنامه رو بگیریم ، ارباب که ببیند ما وظیفه مون رو انجام دادیم ناامیدمون نمی کنه و دعوت می کنه .


پنجشنبه 94/6/5

نیمه شب آخر بود که در حرم بودم. کمی صحن انقلاب خلوت تر شده بود.

آرام گوشه ای کز کردم و نشستم.

در آن هیاهو چشمانم خیره به گنبد بود و ایوان طلا و سقاخانه و پنجره فولاد


زیر لب حرف میزدم با امامم. خودم را برایش لوس کردم و به پایش به گریه افتادم .

در حرم بودم ولی دلتنگ حرمی دیگر .

گفتم ناامیدمان نکن و تذکره ی کربلای مرا هم امضایی بزنم.

سفر اول را با امضای خواهر رفتم. این بار لذت دارد که بگویم پنجره فولاد رضا برات کربلایم را داد ....


    


سه شنبه 94/6/10

ظهر بود . به دلم افتاد سیم کارت خاموش را روشن کنم ببینم چه خبر است و پیامک ها و ... را چک کنم.

گوشی زنگ خورد . بانی منبر محرم پارسال بود .

حاج آقا از صبح تا حالا دارم زنگ میزنم. چرا خاموشی؟؟؟ دیگه داشتم ناامید می شدم از پاسخ !

گفتم این خط  چند ماه است خاموشه .الان اتفاقی روشنش کردم.  امرتون؟؟

ان شاء الله عازم سفر عتباتیم. دوست داریم شما هم باشید برای روحانی و مداح کاروان .

منم که پاسپورتم الحمدلله حاضر بود بله را گفتم و ...


گاهی بساط عشق خودش جور می شود !!


ان شاء الله طی چند روز آینده راهی سفر به عتبات عالیات و زیارت نجف و کربلایم.

شک نکنید که دعاگوی همه بزرگواران خواهم بود.

فقط تقاضایی عاجزانه دارم و آن اینکه به معنای واقعی کلمه مرا حلال کنید و دعا .


قطعا دلهایی از من رنجیده اند و شاید از کلام و رفتارم  دلشکسته شده اند .

مرا به خاطر ارباب ببخشید .


لینک مختصر سفرنامه ی سفر اول کربلایم در سال 91 را می توانید در لینک زیر بخوانید .


سفر کربلا فروردین 1391


التماس دعا


  • ۹۴/۰۶/۱۸
  • شیخ خلیل

نظرات (۲۸)

  • کمی خلوت گزیده!
  • حلال کرده و نکرده، سلام بنده را به تک تک امامانی که زیارتشان می کنید برسانید و بفرمایید گره مشکل ما را با دستان مبارک خودشان باز کنند. همین.
    ان شاءالله زیارت خوبی داشته باشید و حاجت روا بشید.
    پاسخ:
    سلام
    دعاگوییم
  • کمی خلوت گزیده!
  • علیکم السلام.
    ممنونم بابت دعا.


    سلام من به آقایم حسین..سلام من به برادر با وفایش ابوالفضل و سلام بر فرزندش آقا امام سجاد(ع)

    امشب دلم به شور و شینه

    زائر بین الحرمینه

    یه سو دلم پیش اباالفضل..یه سو دلم پیش حسینه

    پنجره فولاد آقام برات کربلا میده
    هر کی میره به کربلا از حرم رضا میره

    نرسد دست تمنا چون به دامان شما
    می توان چشم دلی دوخت به ایوان شما
    از دلم تا لب ایوان شما راهی نیست
    نیمه جانی است دراین فاصله قربان شما

    از غمت ذره ذره آب شدم...  سفر کربلا رو خوندم اشکم در اومد خوش به سعادتت
    باز هم زائرانت یک به یک راهی شدن طبق معمول من بی سرپا جاماندم...

    سلام

    التـــــــــــــــــــــــــــماس دعا:(((((((

    پاسخ:
    علیکم السلام
    محتاج به دعا
  • همسر سید علی ...
  • التماس دعا 
    سلام..
    دلی شکسته نشد و نیازی به حلالیت نبود..
    تشکر ازینکه قابل دونستید و بنده رو به این پست دعوت کردید..
    التماس دعای ویژه..
    برات کربلای اولی من رو هم آقا امام رضا دادن..قصه ش طولانیه..
    ان شاالله اربعین هم راهی باشید..
    یا علی..
    راستی شما هم حلال کنید لطفا..
    سلام
    اگر اشکی زچشمانت فرو ریخت
    برای من محتاجم دعاکن
  • کنیز حضرت زهرا
  • سلام علیکم
    التماس دعا
    التماس دعا
    التماس دعا
    ...
  • بانوی عاشق :)
  • سلام
    خوشا به حالتان...:(
  • معبر سایبری فندرسک
  • ای جان ای جان
    آقا منم دقیقا تو همین صحن تو همین حال وهوا تو همون موقع از شب حاجت گرفتم.

    گاهی بساط عشق خودش جور می شود
    گاهی به صدمقدمه ناجورمی شود
    خوش به سعادتتون
    کاش برای ماهم دعاکنیدکه روزیمون بشه
    خیلی دلتنگ کربلام

    خواستم حرفی بگویم ازتونایم خشک شد
    آب درحلقم ترک خورد وصدایم خشک شد
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • خوش به حالتون
    :((
    جواب نظرتون رو خوندید؟؟
    پاسخ:
    سلام
    نه
  • محمد محمدیان
  • ای شیعه بزن ناله و فریاد امشب
    از غربت آن غریب کن یاد امشب
    مسموم شد از زهر، جواد بن رضا
    در حجره ی در بسته ی بغداد امشب

    ایام شهادت امام جواد ( ع ) بر شما تسلیت باد
    گویند که در بهداری قرب حسین
    دردها را بیشتر عباس درمان می کند
    خوشابحال دلتان
    سلام 
    عاااالی بود 
    وبتون زیباست 
    قابل دونستین به ما هم سر بزنید 
    زیر سایه ی مرتضی علی مستدام 
    😭
    😭
    اپیم گلم
    سلام خلیل حاجی
    خیلی درگیرم با خودم . با دلتنگی حرم ؛ با روضه های بهشت حضرت شیخ الخضیب 
    وای دیوانه کننده ست که ببنی همه دارن میرن تو جا موندی ...
    کاش مثل پارسال ارباب ما رو هم دم اخری بطلبه ؛ ولله به همونم راضی هستیم ...
    عرفه که نشد ؛ عاشورا هم نشه دلمون به اربعین خوشه 
    .
    برای حال دل ما روسیاه ها دعا کنید ؛ آقا ما رو هم تو جمع مهمونای عاشورا یا اربعینش راه بده . ان شاالله
    .
    ای نو ر دیده ؛ محنت کشیده 
    شیب الحضیب فاطمه ؛ ای سر بریده 
    پاسخ:
    سلام علیکم
    انشاله روزی شماهم بشود

    سلام علیکم مومن

    دعوتید به :
    جنگ نرم یعنی همین
    http://azf06.blog.ir/post/491

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
  • رافضیــة ...
  • سلام علیکم
    زیارت قبول
    خوش بسعادتتون کربلایی...

    امیدوارم که دعام کرده باشین
    یاعلی

  • 🍁عارفه الزهرا🍁
  • سلام خوش بسعادتتان هم برای مشهدوهم کربلا....
  • 🌼yare deldar🌼
  • سلام علیکم..
    تشکر ازینکه در دعاهاتون فراموشمون نکردید..واقعا ممنون..
    ان شاالله اربعین هم راهی باشید..چه سفرتون طولانی شد ماشااالله..
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    انشالله
    بله نسبتا طولانی بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی