پرستوی مهاجر

حاج خلیل صادقی
پرستوی مهاجر

اگر قبرستان جایی است که مردگان را در آن به خاک سپرده‌اند، پس ما قبرستان‌نشینان عادات و روزمرگی‌ها را کی راهی به معنای زندگی هست؟
اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر.
پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...

***
ای شهید، ای آن که بر کرانه‌ی ازلی و ابدی وجود بر نشسته‌ای، دستی بر آر و ما قبرستان‌نشینانِ عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش.

طبقه بندی موضوعی
Instagram
آخرین مطالب
پیوندها

میلاد خانومه ...

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ب.ظ
   

بگیر از من جهانم را ، ولی بانو حرم را نه

تمــام جاده ها آری ، خیابان اِرم را نه

دلم پر گیــرد از شوق زیارت در هوای تــو

بسوزان هستی ام بی بی ، ولی بال و پرم را نه

چه شیرین بر لب آب شور سقاخانه ی چشمم

بگیر این حس زیبا را ، ولی چشم ترم را نه

ز سوز آه شبهــایم کنار صحن میسوزم

بده بر باد آهم را ، ولی خاکسترم را نه

کریمه ! کلبه ی امید من روشن به لطف توست

بکش هر روشنایی را ولی لطف و کرم را نه

بود شعرم بیان حس و رویا ، باور وعقلم

کنون احساس من رد کن ، و اما باورم را نه

دلم رنگ صفا میگیرد از عطر حریم تو

بگیر از من جهانم را ، ولی بانو حرم را نه ...

 

سید حمیدرضا برقعی 

 

  • ۹۴/۰۵/۲۴
  • شیخ خلیل

نظرات (۱۴)

سلام
خوشحال میشم به بنده سر بزنید و نظری بدهید...
حاضر به تبادل لینک هم هستم...(شما بنده رو لینک کنید من هم شما رو لینک میکنم...)
سلام علیکم
وب زیبایی دارین و پرمحتوا..انشاءالله که موفق باشید
  • 🌼yare deldar🌼
  • میلاد خانوم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تبریک..
    سلام برادر
    افتخار دارید به وبلاگ خودتون
    بنده هم استفاده از وبلاگتون بخصوص فایل های صوتی مولودی بی بی
    و علیکم السلام.بازم به من سر بزنید
    یادش بخیر هفته گذشته حریم مقدس بانوی کرم ...
  • ... یک بسیجی ...
  • سلام علیکم
    میلاد فرخنده بر شما مبارک

    التماس دعا
    یاحق
    سلام علیکم مومن
    روز گرامیداشت مقام حضرت معصومه و روز تکریم مقام دختر بر شما بزرگوار مبارک
    نماز یکشنبه های ماه ذی القعده فراموش نشود
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    به قول راننده های قمی؛
    حــرم آخــرشــه..
    سلام
    میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه ( سلام الله علیها ) مبارک
    موفق باشید
    میلاد بانو و روزدختر مبارک باشه.التماس دعا
    جانم بی بی

    سلام
    خداقوت
  • محمدامین رحمانی
  • یادش بخیبر باد

    26 مرداد 92

  • دکـ لـ مـ هـ
  • چه عکس فوق العاده ای!!!!!!!!!

    بگیر از من جهانم را ، ولی بانو حرم را نه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی