پرستوی مهاجر

حاج خلیل صادقی
پرستوی مهاجر

اگر قبرستان جایی است که مردگان را در آن به خاک سپرده‌اند، پس ما قبرستان‌نشینان عادات و روزمرگی‌ها را کی راهی به معنای زندگی هست؟
اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر.
پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...

***
ای شهید، ای آن که بر کرانه‌ی ازلی و ابدی وجود بر نشسته‌ای، دستی بر آر و ما قبرستان‌نشینانِ عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش.

طبقه بندی موضوعی
Instagram
آخرین مطالب
پیوندها

دلم آرام شد ...

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ب.ظ

بسم الله القاصم الجبارین


عیدتون مبارک.

خوشحالی و عیدانه امروز دو چندان شد وقتی امروز ....

چند روزی بود که از درون داشتم غصه میخوردم برای توافق هسته ای و خدای نکرده پایمال شدن خون شهدامون و لگد کوب شدن عزت ایران اسلامی مون

اما امروز حضرت آقا (روحی فداه ) با سخنانش مثل همیشه دلمان را آرام کرد .

به اندازه خوردن صدتا قرص آرام بخش آرام شدم وقتی دیدم سیدنا الغریب مثل مرد ایستاده است و به ما هم دارد ایستادگی را یاد می دهد


            


حتما شنیدید و شماهم آرام شدید اما بازخوانی سخنان رهبری عزیز باز به انسان انرژی می دهد و حس غرور میکنیم !!!


* میگویند ما درباره‌ی صنعت هسته‌ای این‌جور کردیم، این‌جور گفتیم، ایران را تسلیم کردیم؛ تسلیم ایران را مگر به خواب ببینند.

پنج رئیس جمهور دیگر [آمریکا] از اوّل انقلاب تا امروز، در این آرزو که جمهوری اسلامی را تسلیم کنند یا مُردند یا در تاریخ گم شدند، شما هم مثل آنها؛ شما هم این آرزو را هرگز به دست نخواهید آورد که ایران اسلامی را تسلیم کنید.


* این آقا  (رییس جمهور آمریکا ) گفته است که میتواند ارتش ایران را نابود کند. قدیمى‌هاى ما این‌جور حرفها را «لاف در غریبى» میگفتند.

 من نمیخواهم در این زمینه چیزى بگویم، آنها که این حرف را خواهند شنید، اگر میخواهند درست بفهمند، اگر میخواهند از تجربه‌هاى خود درست استفاده بکنند بدانند، البتّه ما از هیچ جنگى استقبال نمیکنیم، ما به هیچ جنگى مبادرت نمیکنیم و پیش‌دستى نمیکنیم، امّا اگر جنگى اینجا اتّفاق بیفتد، آن کسى که سرشکسته از جنگ خارج خواهد شد آمریکاى متجاوز و جنایتکار است.


ازاین که رهبرم تویی حس غرور می کنم .

نذر سلامتی رهبر عزیزمون صلوات


  • ۹۴/۰۴/۲۷
  • شیخ خلیل

نظرات (۲)

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی