پرستوی مهاجر

حاج خلیل صادقی
پرستوی مهاجر

اگر قبرستان جایی است که مردگان را در آن به خاک سپرده‌اند، پس ما قبرستان‌نشینان عادات و روزمرگی‌ها را کی راهی به معنای زندگی هست؟
اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر.
پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...

***
ای شهید، ای آن که بر کرانه‌ی ازلی و ابدی وجود بر نشسته‌ای، دستی بر آر و ما قبرستان‌نشینانِ عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش.

طبقه بندی موضوعی
Instagram
آخرین مطالب
پیوندها

بسم رب العشق

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام و لیالی شهر الله الاکبر ، ماه مبارک رمضان بر همگان مبارک

ان شاء الله به شرط حیات وتوفیق الهی بزودی در خدمت شما بزرگواران در این صفحه شخصی خواهم بود.

گدای دعا. خلیل صادقی

  • ۹۴/۰۳/۳۰
  • شیخ خلیل

نظرات (۱۰)

مبارک باشه
سلام
یه پیشنهاد فوق العاده 
برای افزایش بازدید کننده های خود و اینکه بلاگ شما در سطر اول نتایج گوگل پیدا شود پشنهاد میکنم با بلاگ ما با آمار 1.600.000 بازدید کننده تبادل لینک کنید
به همین منظور لینک مارار در پیوند های بلاگ خود قرار دهید و سپس به ما از طریق بلاگ ما ( teamandroid.blog.ir ) یا ایمیل اطلاع دهید تا لینک شما را در قالب بلاگ خور قرار دهیم .
ممنون
سایت خیلی خوبی دارین خیلی
سلام
التماس دعا
یا علی
  • خلیل صادقی
  • بسم الله 
    در پاسخ به یه دوست
    سلام علیکم.شما؟؟؟؟

    سلام علیکم

    طاعات قبول.

    مبارک و خیر باشه...

    التماس دعا در این ماه.یا زهرا س.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    از شماهم قبول باشه
    ملتمس دعا
    بازم بیرقات روبروی منه
    آقا کربلات آرزوی منه
    بدون تو رسوای عالم میشم
    فقط عشق تو آبروی منه
    یه عمره دلم مبتلاته حسین
    گره خورده ی خاک پاته حسین
    ببین بس که سوختم ز داغ حرم
    دیگه کربلام روضه هاته حسین
    ...
    امیری حسین و نعم الامیر
    ...

    سلام
    خوبی ان شاءالله؟
    دلم تنگت شده

    التماس دعا


    پاسخ:
    سلام
    خودت خوبی؟

    ...

    در خویش سفر کردم ویرانه به ویرانه

    از خواب به بیداری افسانه به افسانه

    با مختصری از عقل خوش بودم و حالم را

    با خنده نشان می داد دیوانه به دیوانه

    وای از دل درمانده وای از دل ترسیده

    داد از دل اگر چیزی از عشق نفهمیده

    آه از من بی امروز آه از من بی فردا

    وای از من بی دین و وای از من بی دنیا


    شاعر:

    دکتر افشین یداللهی

  • 🍁عارفه الزهرا🍁
  • بیشتر مطالبتون رو مطالعه نمودم 
    ان شا الله در مسیر سربازی اقا صاحب الزمان موفق باشید..

    پاسخ:
    وفقکم الله
    ایضا شما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی